
Žabka rýchlo expanduje na západe krajiny, hľadá priestory i nadšených podnikateľov
Potraviny Žabka úspešne pokračujú v ďalšom otváraní nových obchodov na západnom Slovensku a hľadajú voľné priestory v ďalších mestách. Odporúčanie im môžete poslať aj vy.
Aktuálne Žabka hľadá voľné priestory v mestách ako Trnava, Hlohovec, Bratislava, Nitra, Dunajská Streda, Pezinok, Senec, Malacky a ich okolí. Odporúčanie jej môže poslať každý. Ideálne miesta pre nové predajne sú v obytných zónach, vo všetkých častiach miest a obcí s vysokým pohybom ľudí, prípadne v blízkosti zastávok MHD. Prihlásiť sa Žabke môžu aj noví spolupracovníci, ktorí chcú prevádzkovať vlastný obchod s potravinami. Žabka tak aj v súčasnom náročnom období koronakrízy pomôže naštartovať vlastné podnikanie ľuďom s nadšením a chuťou viesť vlastnú prevádzku.
Zdroj: Potraviny Žabka
„Podnikateľský koncept Žabky na Slovensku rýchlo rastie, a to inšpirovaný úspechom zo susedného Česka, kde je v prevádzke už vyše 120 obchodov vďaka spolupráci so zhruba stovkou franchisingových spolupracovníkov. Nové predajne Žabka prinášajú pre zákazníkov rýchly nákup bez kompromisov, a to vďaka starostlivo vyberanému sortimentu potravín a iných výrobkov. Aktuálne hľadáme priestory pre ďalšie predajne Žabka po celom západnom Slovensku – aj v Trnave a okolí. Ideálne miesta sú v centrách miest s vysokým pohybom ľudí, v blízkosti frekventovaných zastávok MHD, v obytných zónach či v nákupných centrách a kancelárskych budovách,“ prezrádza Miroslav Ďurana, generálny manažér Žabky na Slovensku, a dodáva: „Radi v našom tíme privítame aj nových partnerov, ktorí majú záujem o prevádzkovanie potravín Žabka na báze franchisingovej spolupráce. Platí to aj pre tých záujemcov, ktorí by chceli podnikať so Žabkou a aktuálne už majú vlastné potraviny.“ Žabka otvorila na Slovensku od septembra minulého roka šesť predajní – tri v Bratislave, jednu v Trnave, Šamoríne a v Malackách.
Naštartujte podnikanie so Žabkou
Žabka prináša Slovákom so skúsenosťami v maloobchode alebo gastropodnikaní jedinečnú šancu budovať svoje vlastné podnikanie, viesť vlastný tím, rozvíjať svoje podnikateľské schopnosti. To všetko s podporou motivovaného tímu Žabky v náročnom období koronakrízy, keď mnohí podnikatelia museli obmedziť svoje aktivity.
„Žabka je atraktívnou podnikateľskou príležitosťou aj v čase koronakrízy,“ Miroslav Ďurana, Žabka
Podnikateľský koncept Žabka funguje formou franchisingovej spolupráce. To znamená, že každú Žabku na Slovensku prevádzkuje skúsený franchisingový partner, ktorý sa môže vždy spoľahnúť na podporu a know-how od skúseného tímu Žabky zloženého z odborníkov na všetky oblasti maloobchodu. Veľkou výhodou partnerstva so Žabkou je, že franchisingovému partnerovi odpadá potreba vysokého vstupného kapitálu na rozbehnutie biznisu.
Každý partner získa plne vybavenú predajňu s pravidelným zásobovaním, osvedčený podnikateľský model, školenia a dlhodobú podporu skúsených odborníkov z maloobchodu.
Rozhodnite, kde otvoríme Žabku!
Žabka hľadá pre nové predajne priestory s rozlohou od 60 do 120 štvorcových metrov. Dôležité je, aby boli ponúkané cez priamych vlastníkov, resp. prenajímateľov týchto priestorov, a teda bez sprostredkovania treťou stranou. Žabka má aktuálne záujem o rozšírenie predajní najmä na západnom Slovensku v rámci miest ako Trnava, Hlohovec, Bratislava, Nitra, Dunajská Streda, Pezinok, Senec, Malacky a ich okolí. Ideálne miesta sú v častiach mesta s vysokým pohybom ľudí, v blízkosti zastávok MHD, obytných zónach, nákupných centrách či kancelárskych budovách.
Zdroj: Potraviny Žabka
Odporúčanie na nový priestor môže teraz poslať Žabke ktokoľvek. „Veľmi sa tešíme na všetky tipy so zaujímavými priestormi, kde by mohol vzniknúť nový obchod Žabky – z vlastnej skúsenosti viem, že tie najhodnotnejšie tipy vzniknú po zvážení, či by som si na danom mieste sám otvoril svoj vlastný obchod,“ vysvetľuje Miroslav Ďurana zo Žabky.
Aké priestory hľadáme?
- Priestory v obytných zónach, v centrách miest či v blízkosti dôležitých dopravných uzlov.
- Veľkosť predajnej plochy by mala byť približne 60 – 120 m2.
- Priestor by mal mať dobrý prístup do ulice a výklady umiestnené tak, aby boli dobre viditeľné.
- Nezáleží na tom, či obchodný priestor vlastníte priamo vy alebo tretia osoba.
- Musí však ísť o priamy kontakt na majiteľa priestoru, nie o sprostredkovaný kontakt.
Viem o skvelom mieste pre budúci obchod Žabka. Ako ho môžem odporučiť?
- Tipy na nové lokality môžete posielať na e-mailovú adresu info.zabka@tesco.com
- Do e-mailu pripojte čo najviac informácií, ktoré máte kdispozícii: čo najpresnejší opis polohy a lokality, presná alebo približná rozloha, kontakt na majiteľa, ideálne priložte aj fotografie.
Viac informácií nájdete aj na www.izabka.sk
PR článok