FAQ – samostatné používateľské účtyFAQ – samostatné používateľské účty

FAQ – samostatné používateľské účty

Pre jednoduchšiu a prehľadnejšiu správu Vašej inzercie na Nehnuteľnosti.sk sme rozšírili administrátorské rozhranie a vytvorili novú správu používateľských kont.

Do firemného konta realitnej kancelárie môžete vytvoriť samostatne prístupy pre ďalšie používateľské kontá a prideliť im príslušné právo na správu inzercie používateľského profilu.

NÁŠ TIP: Odporúčame, aby zmeny vo firemnom konte - pridelenie práv, registráciu nových prihlasovacích údajov a ich priradenie k maklérom vykonal administrátor firmy, ktorý ma k danému kontu aj doposiaľ prístup.  

Aké sú typy administrátorských práv pre používateľov?

V  nasledujúcej tabuľke je zobrazený prehľad administrátorskych práv, ktoré môžete prideliť k používateľskému kontu a prehľad povolených akcií, ktoré sa viažu na jednotlivé administrátorske práva.

Aké administrátorské právo má pridelené už registrované firemné konto?

Firemné konto registrované na Nehnuteľnosti.sk má automaticky pridelené právo „Administrátor“, ktoré umožňuje komplexnú správu celého firemného konta a všetkých inzerátov, ako aj vytvorenie nových používateľov a priradenie práv k používateľským kontám. 

FAQ – samostatné používateľské účty

 Aké administrátorské právo majú pridelené už existujúci makléri vo firemnom konte?

Všetci, doteraz vytvorení makléri, majú automaticky pridelené právo „Maklér“. 

FAQ – samostatné používateľské účty

Ako vytvoriť prihlasovacie meno pre nového alebo existujúceho používateľa (makléra)?

Prihlasovacie meno, pod ktorým sa bude nový používateľ (maklér) prihlasovať do svojho používateľského (maklérskeho)  konta vytvoríte registráciou na Azet.sk alebo požiadate samotného makléra o registráciu a vytvorenie prihlasovacieho mena. Zaregistrovať sa môžete TU

Ako prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno.

UPOZORNENIE: Inzeráty pod novým používateľským (maklérskym) kontom je možné začať pridávať, až po priradení konta k maklérovi resp. po priradení príslušných práv administrátorom firemného konta, na ktoré je viazaná registrácia realitnej kancelárie.

FAQ – samostatné používateľské účty

Ako nastaviť existujúcim používateľom samostatné prístupy a práva?

  1.  Prihlásiť sa do firemného konta na Nehnuteľnosti.sk, na ktoré je vytvorená registrácia firmy (konto pod ktorým ste sa prihlasovali doteraz)
  2. V časti „Moje konto“ kliknúť na „Správa konta“
  3. Následne kliknúť na „Správa používateľov
  4. Pri maklérovi, ktorému chcete priradiť samostatný prístup resp. zmeniť práva kliknite na "Upraviť"
  5. Vyplniť „Prihlasovacie meno“ k existujúcemu maklérovi, pod ktorými sa bude používateľ prihlasovať do svojho konta, a ktorému vytvárate samostatné prihlásenie (maklérske konto) - ako prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno, vždy je potrebné zaregistrovať nové
  6. V prípade potreby môžete zmeniť prednastavené právo „Maklér“ na iné (Administrátor/Administrátor pobočky)
  7. Ak zmeníte právo na „Administrátor“ alebo „Administrátor  pobočky“, je potrebné  zaškrtnúť políčko „Vystupovať ako maklér“
  8. Klik na „Uložiť údaje“

Prihlasovacie meno, pod ktorým sa bude nový používateľ (maklér) prihlasovať do svojho používateľského (maklérskeho)  konta vytvoríte registráciou na Azet.sk alebo požiadate samotného makléra o registráciu a vytvorenie prihlasovacieho mena. Zaregistrovať sa môžete TUAko prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno. 

UPOZORNENIE: Inzeráty pod novým používateľským (maklérskym) kontom je možné začať pridávať, až po priradení konta k maklérovi resp. po priradení príslušných práv administrátorom firemného konta, na ktoré je viazaná registrácia realitnej kancelárie.

FAQ – samostatné používateľské účty

FAQ – samostatné používateľské účty

Prečo nie je možné vo firemnom konte priradiť k používateľovi (maklérovi) prihlasovacie meno?

Prihlasovacie meno nie je možné pridať k používateľovi z nasledujúcich dôvodov:

  1. Na prihlasovacie meno sa viažu aktívne inzeráty 
  2. Prihlasovacie meno je už priradené k inému firemnému kontu
  3. Prihlasovacie meno je už priradené k inému maklérovi
  4. Prihlasovacie meno neexistuje

Ako pridať nového používateľa (makléra)?

  1.  Prihlásiť sa do firemného konta na Nehnuteľnosti.sk, na ktoré je vytvorená registrácia firmy
  2. V časti „Moje konto“ kliknúť na „Správa konta“
  3. Následne kliknúť na „Pridať používateľa“
  4. Vyplniť „Prihlasovacie meno“, pod ktorými sa bude používateľ prihlasovať do konta. Ako prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno, vždy je potrebné zaregistrovať nové.
  5. Používateľ má automaticky prednastavené právo "Maklér"
  6. Ak je potrebné, aby maklér spravoval ponuku celej firmy (pobočky) zvoľte právo "Administrátor“ alebo „Administrátor pobočky“,zaškrtnite políčko „Vystupovať ako maklér“
  7. Ak je potrebné, treba vybrať pobočku firmy, pod ktoré bude patriť nový používateľský (maklérsky) účet
  8. Vyplňte kontaktné údaje makléra, ktoré sa budú zobrazovať pri inzeráte  – meno, telefón, email
  9. Klik na „Uložiť údaje“

Prihlasovacie meno, pod ktorým sa bude nový používateľ (maklér) prihlasovať do svojho používateľského (maklérskeho)  konta vytvoríte registráciou na Azet.sk alebo požiadate samotného makléra o registráciu a vytvorenie prihlasovacieho mena. Zaregistrovať sa môžete TUAko prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno. 

UPOZORNENIE: Inzeráty pod novým používateľským (maklérskym) kontom je možné začať pridávať, až po priradení konta k maklérovi resp. po priradení príslušných práv administrátorom firemného konta, na ktoré je viazaná registrácia realitnej kancelárie.

FAQ – samostatné používateľské účty 

Ako nastaviť, aby sa makléri prihlasovali tak ako doteraz – všetci pod spoločným kontom RK?

Ak pre Vašu inzerciu na Nehnuteľnosti.sk nie je potrebné, aby mali makléri samostatné konta (prihlasovali pod vlastnými používateľskými účtami)  prihlasovacie meno používateľa s právami „Maklér“ ostane NEVYPLNENÉ. Maklér sa prihlási do firemného konta pod spoločným firemným účtom, na ktoré je vytvorená registrácia firmy tak, ako sa prihlasoval doteraz.

FAQ – samostatné používateľské účty

Kedy môže maklér začať pridávať inzeráty pod svoj vlastný účet?

Inzeráty pod novým kontom je možné začať pridávať, až po priradení novovytvoreného prihlasovacieho mena k maklérovi resp. po priradení príslušných práv.

 Ako nastaviť, aby maklér mohol spravovať všetky údaje/inzeráty danej pobočky RK?

Ak pre Vašu inzerciu na Nehnuteľnosti.sk je potrebné, aby mal konkrétny maklér možnosť aj spravovať všetky údaje/inzeráty konkrétnej pobočky firmy nastavíte mu práva „Administrátor pobočky“ a políčko „Vystupovať ako maklér“ ostane zaškrtnuté.

FAQ – samostatné používateľské účty

Ako nastaviť, aby maklér mohol spravovať všetky údaje/inzeráty celej firmy?

Ak pre Vašu inzerciu na Nehnuteľnosti.sk je potrebné, aby mal konkrétny maklér možnosť aj spravovať všetky údaje/inzeráty firmy nastavíte mu práva „Administrátor“ a políčko „Vystupovať ako maklér“ ostane zaškrtnité.

FAQ – samostatné používateľské účty

Ako pridať používateľa, ktorý nie je maklér a bude iba spravovať ponuku celej firmy?

  1.  Prihlásiť sa do firemného konta na Nehnuteľnosti.sk, na ktoré je vytvorená registrácia firmy
  2. V časti „Moje konto“ kliknúť na „Správa konta“
  3. Následne kliknúť na „Pridať používateľa“
  4. Vyplniť „Prihlasovacie meno“, pod ktorými sa bude používateľ prihlasovať do konta
  5. Vyplniť meno administrátora
  6. Vybrať právo „Administrátor firmy
  7. Políčko „Vystupovať ako maklér“ ostane prázdne
  8. Kliknúť na „Uložiť údaje“

 Prihlasovacie meno, pod ktorým sa bude nový používateľ (maklér) prihlasovať do svojho používateľského (maklérskeho)  konta vytvoríte registráciou na Azet.sk alebo požiadate samotného makléra o registráciu a vytvorenie prihlasovacieho mena. Zaregistrovať sa môžete TUAko prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno. 

FAQ – samostatné používateľské účty

Ako pridať používateľa, ktorý nie je maklér a bude iba spravovať ponuku konkrétnej  pobočky firmy?

  1.  Prihlásiť sa do firemného konta na Nehnuteľnosti.sk, na ktoré je vytvorená registrácia firmy
  2. V časti „Moje konto“ kliknúť na „Správa konta“
  3. V editácii firemného konta kliknúť na „Pridať používateľa“
  4. Vyplniť „Prihlasovacie meno“, pod ktorými sa bude používateľ prihlasovať do konta
  5. Vyplniť meno administrátora
  6. Vybrať príslušné právo „Administrátor pobočky
  7. Políčko „Vystupovať ako maklér“ ostane prázdne
  8. Kliknúť na „Uložiť údaje“

Prihlasovacie meno, pod ktorým sa bude nový používateľ (maklér) prihlasovať do svojho používateľského (maklérskeho)  konta vytvoríte registráciou na Azet.sk alebo požiadate samotného makléra o registráciu a vytvorenie prihlasovacieho mena. Zaregistrovať sa môžete TUAko prihlasovacie meno používateľa (makléra) nie je možné použiť staré prihlasovacie meno. FAQ – samostatné používateľské účty

 

 Prečo nie je možné uložiť údaje firmy?

Skontrolujte si, či máte vyplnené všetky povinné údaje, ktoré sú vyznačené hviezdičkou.

Prečo nejde uložiť údaje makléra?

Skontrolujte si, či máte vyplnené všetky povinné údaje, ktoré sú vyznačené hviezdičkou.

Prečo nie je možné deaktivovať používateľa?

Používateľa (makléra) nie je možné deaktivovať, pokiaľ sa na jeho účet viažu aktívne inzeráty. Pre zmazanie používateľa je potrebné najskôr presunúť inzeráty pod iného používateľa alebo ich deaktivovať resp. zmazať v Moje inzeráty.

Sú fakturačne údaje pri maklérovi povinné?

Pre pridávanie inzerátov, fakturačné údaje makléra nie sú povinné, teda môžu ostať nevyplnené. Vyplnenie faturačných údajov je však potrebné, ak chcete nakupovať kredity na topovanie a zvýrazňovanie inzerátov.  

 

Zdroj: Nehnuteľnosti.sk

Podobné články

Sledujte Nehnuteľnosti.sk na Instagrame Sledujte Nehnuteľnosti.sk na Instagrame Sledujte Nehnuteľnosti.sk na Instagrame
Aká je hodnota vašej nehnuteľnosti? Bezplatné hodnotenie
icon