Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Domy v tvare loga svetových značiek

Domy v tvare loga svetových značiek

4 logá, 4 svetové značky, 4 unikátne domy. Práve takéto netradičné spojenie má priniesť na architektonickú mapu séria projektov od jednej z poľských architektiek. Prvá z nich už pozná svoju podobu.

Nápad vybudovať unikátne rodinné domy s dizajnom imitujúcim logá popredných svetových značiek vraj vznikol počas obyčajnej prechádzky. Karina Wiciak, pracujúca pre Wamhouse Studio, zbadala na jednej z okolitých budov logo Adidas, ktoré ju inšpirovalo k návrhu domu v jeho tvare. Krátko na to predstavila ďalšie 3 domy, ktorých dizajn imituje logá vybraných automobiliek.

1. Trihouse (podľa loga Adidas)

Logo Adidas umožnilo poľskej architektke prísť s návrhom, ktorého základom sú 3 betónové pruhy. Priestor medzi nimi vypĺňajú presklené plochy, ktoré sa starajú o presvetlenie interiéru. Ten je na rozdiel od surovo pôsobiacej fasády navrhnutý v útulnom prevedení s neutrálnymi farebnými tónmi.Zdroj: Instagram @karina­­_wiciak

2. Rhombhouse (podľa loga Renault)

Betón hrá kľúčovú úlohu aj pri návrhu domu, ktorého tvar imituje logo automobilky Renault. Jedná sa o betónový kosoštvorec, uprostred ktorého je veľká presklená výplň. Vďaka tomuto tvaru môže byť dom poschodový a zároveň dispozične riešený úplne neobvyklým spôsobom.Zdroj: Instagram @karina­­_wiciak

3. Pyrahouse (podľa loga Mitsubishi)

Návrh inšpirovaný logom ďalšej automobilky neoslnil iba trojuholníkovým tvarom. Dostatok pozornosti sa mu ušlo aj vďaka lokalite, ktorá môže byť vhodnou na jeho výstavbu. K. Wiciak mu totiž vybrala polohu priamo v púšti, kde by betónový dom na štýl Mitsubishi vynikol ešte viac.Zdroj: Instagram @karina­­_wiciak

4. Crosshouse (podľa loga Chevrolet)

Logo automobilky a netradičná poloha zohrali hlavnú úlohu aj pri poslednom z predstavených návrhov. Crosshouse na rozdiel od vyššie uvedenej trojice disponuje o niečo menej striktným geometrickým tvarom, čo sa pri tvorbe jeho dizajnu ukázalo ako výhoda. Návrh domu však aj tentoraz vychádza zo spojenia obrovskej presklenej plochy a mohutného obvodového plášťa. Zdroj: Instagram @karina­­_wiciak

Uvedené návrhy sú len prvou zo sérií takýchto domov. Architektka chce v blízkej budúcnosti predstaviť ďalšie návrhy, ktoré budú imitovať logá popredných svetových značiek. Na rad by mali prísť ďalšie automobilky doplnené o logá módnych lídrov a firiem z oblasti gastronómie.  

 

Zdroj: Nehnuteľnosti.sk

Zdroj foto: Instagram @karina­­_wiciak

Autor: Róbert

Diskusia

Podobné články

Šéf Amazonu Jeff Bezos urobil najdrahší nákup rezidencie v Los Angeles, dal za ňu 165 miliónov

Šéf Amazonu Jeff Bezos urobil najdrahší nákup rezidencie v Los Angeles, dal za ňu 165 miliónov

Zakladateľ a riaditeľ internetového obchodu Amazon Jeff Bezos kúpil od mediálneho magnáta Davida Geffena rezidenciu v Beverly Hills za 165 miliónov dolárov, a nie hocijakú. Je to legendárna vila Warner Estate po Jackovi Warnerovi, zakladateľovi filmovej spoločnosti Warner Bros. The Wall Street Journal to označil za najdrahší nákup rezidenčnej nehnuteľnosti v Los Angeles.

...