
Rebríček návštevnosti realitných webstránok
Oficiálnym nástrojom, ktorý poskytuje dáta o návštevnosti slovenských internetových médií a sociodemografický profil užívateľov internetu je AIMmonitor.
Dáta z AIMmonitor (http://online.aimmonitor.sk/) sú oficiálne akceptovanými dátami zo strany reklamných, mediálnych agentúr a zadávateľov reklamy. Získané dáta slúžia na plánovanie, nákup a vyhodnocovanie reklamných kampaní internetových médií na Slovensku.
Od marca 2014 sa aj Nehnuteľnosti.sk merajú v AIMmonitor a od júna 2014 sú stabilnou jednotkou v návštevnosti v realitnej inzercii (AIMmonitor – IAB Slovakia – Gemius – Nielsen Admosphere Slovakia, 3/2014 - 3/2016, RU).
Vývoj návštevnosti realitných inzertných portálov
To znamená, že práve na stránku Nehnuteľnosti.sk prichádza najviac ľudí, ktorí sa zaujímajú o predaj, prenájom a kúpu nehnuteľností, alebo o segment realít vo všeobecnosti. Odkedy sa v AIMmonitor prestali merať Topreality.sk (január 2015) je podľa oficiálnych meraní stránka Reality.sk, patriaca do skupiny realitných inzertných stránok United Classifieds, druhý najnavštevovanejší realitný inzertný portál. Na treťom mieste nasleduje Reality.sme.sk, patriaci pod Sme.sk, a štvrtým najnavštevovanejším webom v oblasti inzercie realít je web Byty.sk, patriaci do Siete Nehnuteľnosti.sk (Sieť Nehnuteľnosti.sk = Pack Nehnuteľnosti.sk).
Počet reálnych používateľov - 3/2016
Priemerný denný počet používateľov za mesiac - 3/2016
Zdroj a grafy: Nehnutelnosti.sk